Gucci представили капсульну колекцію, присвячену святкуванню Року Тигра. У рекламній кампанії, задуманій креативним директором Алессандро Мікеле та знятій фотографом і режисером Анджело Пеннеттою — справжні тигри фривольно гуляють готелем у стилі ретро, доки група друзів насолоджується полуденком.
Принт тигра — переосмислення архівного дизайну кінця 1960-х років, який створив Вітторіо Аккорнеро, легендарний художник та ілюстратор, автор айдентики Gucci Flora.
У колекції представлені шовкові сорочки, худі, футболки, штани і спідниці класичного крою, а також фірмові бомбери з монограмою GG. Годинник заслуговує на особливу увагу, тому що вперше його дизайн є екологічно чистим: починаючи від корпусу з переробленої сталі і закінчуючи циферблатом та ремінцем, з фірмового матеріалу Demetra, виготовленого з екологічно чистих складників.
Важливо знати, що в лютому 2020 року Gucci приєднався до фонду Lion's Share Fund — ініціативи зі збору засобів для захисту видів зникаючих тварин у їхньому природному середовищі. Також Дім попереджає, що організація захисту тварин, American Humane, спостерігала за знімальним майданчиком, на якому були присутні тигри, і підтверджувала, що жодна тварина не постраждала. Тигри були зняті в окремому безпечному середовищі відповідно до політики Gucci, а потім представлені в межах кампанії.