Незвичні дефіле: як модні бренди привертають увагу роботами та вогнем

Модний сезон осінь-зима 2023/24 добіг кінця. Чимало брендів цього разу зробили ставку на екстраординарність своїх показів, адже незвичні дефіле, шокуючі елементи або інноваційні технології стовідсотково привертають увагу користувачів соціальних мереж у всьому світі. До того ж це працює на впізнаваність серед інших представників fashion-індустрії. Vogue.ua згадує найяскравіші моменти останніх Тижнів моди.

(Di)vision

Ефектний момент із сукнею-скатертиною, що потягнулася за моделлю, коли вона встала з-за столу та почала своє дефіле, шокував публіку та розлетівся у TikTok та Instagram. Забруднений посуд, залишки їжі, згаслі свічки – це те, що побачили гості показу, головною думкою якого став свідомий підхід до споживання.

, (di)vision (@di_vsn)

Sunnei

Багатьом глядачам показ Sunnei запам’ятався найбільше, адже дизайнери Сімон Ріццо та Лоріс Мессіна вирішили провести організоване падіння моделей, немов рок-зірок, прямо у натовп біля подіуму, який складався із глядачів та членів команди.

, SUNNEI (@sunnei)

Mugler

Шоу поєднало незвичне, занадто швидке та різке дефіле моделей із технологічним аспектом: моделі пересувалися на рухомій платформі, а під час ходи робили оберти, працюючи на камеру.

, MUGLER (@muglerofficial)

AVAVAV

Тема "падінь" на подіумі була також використана брендом Avavav під час показу у Мілані. Кожна модель ніби випадково перечіплялася та падала під час свого виходу. Креативна директорка Беате Карлсон хотіла зробити пародію на fashion-показ та висвітлити поверхневість індустрії. Під час своєї появи вона також "перечепилась".

, AVAVAV (@avavav)

Kimhekim

Ланцюги перлин розсипалися на подіумі під час фінального виходу моделі, яка з’явилася майже оголеною, але в головному уборі із довгих перлових ниток. Через хвилину ці нитки були розпущені командою бренду і від вбрання нічого не залишилось. Основним меседжем було зняття рамок, подолання меж та вивільнення справжньої людської сутності.

, – K I M H E K I M – (@maison_kimhekim)

Heliot Emil

Данський бренд Heliot Emil вивів на подіум манекенника, на якому одяг був охоплений справжнім вогнем. Колекція була продемонстрована під час Paris Fashion Week та викликала великий резонанс у соцмережах.

, HELIOT EMIL (@heliot_emil)

Anrealage

Використання інноваційних технологій під час показу Anrealage вивело це шоу до рангу найпомітніших. Дві ультрафіолетові лампи були направлені на моделей, які попарно з’являлися на подіумі. Після контакту з ультрафіолетом одяг, переважно білого кольору, перетворювався на кольоровий із візерунками або з зображеннями монограми бренду.

, ANREALAGE (@anrealage_official)

Courrèges

Дизайнер бренду Ніколя ді Феліче хотів нагадати суспільству, який великий вплив на нас чинять девайси, що інколи здатні викликати нездорову залежність. Моделі вийшли на подіум із телефонами в руках та навіть не підіймали погляд на оточуючих.

, courreges (@courreges)

Coperni

Coperni влаштував своє шоу, залучивши роботизованих собак Spot від компанії Boston Dynamics. Вони взяли безпосередню участь у показі: допомагали моделям нести сумки або знімали з них одяг. Безумовно, технології, що незабаром можуть стати звичною частиною нашого життя, завжди будуть викликати захоплення та цікавість в аудиторії.

, coperni (@coperni)

Текст: Катерина Асоскова

Популярне на VOGUE