Креативний директор BOSS Інго Вілтс надав німецькій класиці свіже американське звучання. Його формула сучасного чоловічого гардероба – союз формального дрес-коду і атлетичних мотивів.
Показ осінньо-зимової колекції BOSS, флагманського бренду компанії Hugo Boss, відбувся на початку року в Нью-Йорку. У лабіринті висоток Гармент-дистрикт знайти локацію шоу було неважко. "Ідіть за добре одягненими чоловіками" – порадив би, напевно, Льюїс Керолл. На тлі натовпу, екіпірованого в пуховики і парки, гості BOSS нагадували модний європейський десант, який висадився на байдужу американську землю. Чоловіки різного віку в ідеально скроєних пальтах і до блиску начищених черевиках мали стриманий і гордий вигляд. Таку публіку в Нью-Йорку – місті, модою не обтяженому, – майже не зустрінеш. Навіть для барвистого багатоголосся виставки Pitti Uomo у Флоренції або франтівського чоловічого Тижня моди в Парижі цей стриманий корпоративний шик – рідкість.
Інсайдерський жарт звучить так: BOSS – це місце, де купують перший робочий костюм. Німецька компанія Hugo Boss зробила ім'я на створенні ідеальної уніформи для чоловіків, що підкорюють кар'єрний олімп. Традиційно в костюми BOSS одягаються зірки кіно (Лев Шрайбер, Генрі Кавілл) і спорту (боксер Ентоні Джошуа і члени національної збірної Німеччини з футболу).
Креативний директор BOSS Інго Вілтс, схоже, цей жарт знає, тому намагається вивести лейбл на нові території. Рік тому під його керівництвом BOSS почали влаштовувати покази чоловічих колекцій в Нью-Йорку. Тут Інго намагається наповнити їх духом американського sportswear. Дизайнер надихається спортивною атрибутикою, чому є логічне пояснення: 2016 року німець Вілтс прийшов в Hugo Boss з американського гіганта Tommy Hilfiger, де склалася життєстверджуюча мозаїка з національного триколора і емблем студентських братств. Все це Вілтсу близьке, і все це він використовує в колекціях BOSS.
У новому сезоні Інго змішує стилі, намагається освіжити строгий діловий канон: тонкі стьобані куртки одягає під двобортні пальта з полотняної шерсті, а масивні пуховики – поверх сорочок із замші. Сувору колірну гаму синього, коричневого і білого дизайнер розбавляє жовтими клаптями на куртках з аплікацією у вигляді фігур бейсболістів і контрастною підошвою шкіряних черевиків.
На знімальному майданчику Vogue UA моделі Кохей Такабатаке і Мортен Нільсен приміряють речі з нової колекції: вузькі костюмні двійки з шерсті, рибальські светри з високим горлом (їх рекомендовано недбало заправляти в штани) і тренчі з молочної бавовни і жовтого вінілу – в таких можна вирушати на зйомки технотрилера. Німецьку точність і увагу до деталей видно в усьому: на спортивних штанах запрасовані рівні стрілки, а шви плаща без підкладки запаковані в контрастну стрічку. Навіть високі шерстяні шкарпетки в BOSS підібрані строго за правилами – в тон взуття на товстій підошві.
У фінальному кадрі зйомки – величезний, розміром з тенісний стіл, кейп з аплікацією у вигляді квадратних букв HB, які нагадують абревіатуру зі студентських світшотів. Дістати його на зйомку вдалося тільки з другого разу – такий був навколо цієї колекції ажіотаж. У BOSS пояснюють: подібні речі-блокбастери роблять з прицілом на шоу, і у вільний продаж вони, зазвичай, не надходять. Тут же згадую, як на нью-йоркському показі публіку зустрічали ідеально вистрижені тевтонські чоловіки зі штату компанії, одягнені в монохромні копії цих кейпів. Шкода, якщо все це добро в новому сезоні дістанеться тільки їм.
Фото: Manolo Campion @Jones-Mgmt
Стиль: Vena Brykalin
Грумінг: Eric Polito@Art Department
Сет-дизайн: Daniel Horowitz
Кастинг: Adam Browne @Six Wolves
Асистенти фотографа: Jordan Walczak, Teddy Nelson
Моделі: Kohei Takabatake @IMG, Morten Nielsen@IMG