Тиждень моди в Парижі триває. Свої нові колекції весна-літо 2021 показали Isabel Marant, Chloe і Balmain.
Ізабель Маран новою колекцією прагнула показати, що тривожні часи скоро минуть і настане новий етап у житті. Життєрадісна колекція весна-літо 2021, яку дизайнерка представила в Пале-Роялі, була як безтурботна вечірка. У центрі уваги опинилися вільні штани із защипами й куртки, подібні до фольгованого паперу від цукерок, сукні й топи з романтичними бантами на грудях, образи з елементами в стилі диско, прикраси у вигляді сердець, всілякі відтінки рожевого, фіолетового, синього та, звісно, багато блиску й гламуру. Для колекції як і раніше були характерні фірмові силуети Isabel Marant: об’ємні плечі, зухвала довжина міні й елементи стилю бохо. Дизайнерці вдалося скомбінувати повсякденний дрес-код з клубним спортивним одягом у стилі Сінді Лопер. "Для мене мода — це насолода від життя, — сказала Маран. — Це вивільнення енергії для людей, що рятує від поганого настрою".
Нову колекцію Chloe весна-літо 2021 Наташа Рамсей-Леві показала в монументальному дворику Токійського палацу. Потрібно віддати їй належне, колекція Chloe справді вийшла не тільки гарною та цікавою, а й зручною, що не менш важливо. Дизайнерка зосередилася на зрозумілих і доступних силуетах: жіночних сукнях з тонкими лініями мережива, елегантних блузах з дрібним квітчастим принтом, легких весняних светрах і перевірених, часто хлоп’ячих штанах, якими славиться французький Дім. "Ішлося про спрощення, — прокоментувала дизайнерка. — Ви побачите, що одяг дуже практичний". Рамсей-Леві цього разу змінила вектор з декору на користь незвичних кольорів, які вона називає "розмитим неоном". На подіумі можна було побачити: плісировану спідницю лососевого відтінку в парі з теракотовим жакетом, штани кольору приглушеної фісташки із шовковим топом, а також образи пурпурової, брунатної й синьої колірної гами. Невеликим декором для одягу стали обнадійливі гасла: "Я впораюся із цим" і "Надія".
Олів’є Рустам показав нову колекцію Balmain весна-літо 2021, в основу якої лягли архівні роботи модного Дому епохи 1970-х. Дизайнер багато працював з монограмою, яку використав на штанах із завищеною талією, плащах, накидках і костюмах оновлених версій оригінальних речей сімдесятих, що їх носили відомі моделі минулого. Локдаун не вплинув на прихильність Рустама до зухвалого гламуру обтислих штанів, високих підборів, складних шкіряних бюстьє, вузьких джинсових шортів до колін, светрів і курток з лелітками — загалом прикрашених двома мільйонами кристалів Swarovski. Єдиною поступкою дизайнера на користь зручного одягу, який набув популярності під час карантину, став трикотаж і кілька брючних костюмів, що складаються із жакетів із широкими плечима й розкльошених штанів яскраво-рожевого й лимонного кольорів. "Це все джерсі, — сказав він, — тож це як спортивний костюм".