В Україні стартував новий модний сезон, відкрили який Дмитро Чаюн і Антон Якшин, дизайнери бренду Chakshyn. Місцем демонстрації колекції осінь-зима 2018/2019 вони вибрали арт-простір "Ізоляція", що сховався на території суднобудівного заводу.
Білосніжні стіни приміщення стали ідеальним нейтральним фоном для колекції, натхненної музейною атмосферою і дівчатами, які вважають за краще вільний час проводити з альбомами з мистецтва, а не в барі з подругами. Бежеві тренчі, об'ємні пальта, як ніби знайдені в бабусиній скрині, в'язані вовняні сукні та сорочки в смужку лише натякають на образ старанної відмінниці. При найближчому розгляді стають помітні всі ускладнення в колекції – деконструюваний крій, навмисно збільшені плечі або несподівані вирізи на нібито скромних сукнях.
Захопленість своєї героїні мистецтвом Чаюн і Якшин підкреслили і за допомогою більш очевидних речей, наприклад, шарфів і худі з великим написом ARTWORK, а також пуховиків з абстрактним принтом. Ці спортивні акценти показали, що дизайнери не забувають і про комерційну складову в своїх колекціях. До речі, купити окремі речі з подіуму можна було відразу під час шоу завдяки додатку C&Buy.
"Це найнервовіша наша колекція, – розповів після показу Дмитро Чаюн. – Справа в тому, що у нас були проблеми з поставками тканин і деякі моделі ми незабаром збираємося перешити в інших матеріалах. Нам самим цікаво, що з цього вийде".
Познайомитися з колекцією прийшли Яна Бучко, Катерина Голдштейн, Яна Кензіро та Ірина Тимофєєва.
Фото: Юрій Яцкулич