Шведський ритейл-гігант H&M оголосив про ексклюзивну колаборацію з модним Домом Mugler. Бренди — в особі креативного директора Mugler Кейсі Кедволладер разом із креативним консультантом H&M Енн-Софі Йоханссон — обʼєднали зусилля, щоб створити капсульну колекцію, яка демонструє найкраще від обох брендів. Лімітована колекція вийде онлайн та в окремих магазинах навесні 2023 року.
H&M відкриває ще один розділ в історії співпраці шведської марки з люксовими брендами. Раніше великий ритейлер співпрацював з деякими наймоднішими брендами: з Karl Lagerfeld у 2004 році, з Comme des Garçons у 2008-му і з Versace у 2011-му. Кейсі Кедволладер був призначений креативним директором Mugler у 2017 році і згодом виробив власне бачення Дому, долучивши муз, які представляють бренд (Домінік Джексон і Палома Ельсессер були серед моделей, які вийшли на його показі сезону осінь-зима 2022/2023). Під час презентації своєї дебютної колекції Mugler у 2018 році він сказав Vogue, що хотів "розпочати розмову про те, що означає потужна сучасна жіночність", чого він досяг завдяки розширенню силуетів і потужному кастингу. Співпраця з H&M надасть йому ще одну можливість реалізувати свої головні цінності.