Off-White запустили "більш доступну" капсульну колекцію. Із назвою "для всіх" унісекс лінійка буде доступна у 11 магазинах бренду по всьому світу. У капсулу входять чотири футболки (по 95 доларів США) і чотири худі (по 170 доларів США), все з фірмовими чорними і білими діагональними смужками і лапками. Для порівняння, ціна звичайної футболки бренду складає від 300 до 580 доларів США, а толстовки – 800 доларів.
"Знижені ціни дають можливість новим клієнтам побачити себе у рамках загальної концепції бренду", – каже Вірджіл Абло, засновник Off-White. В основному капсульна лінія For All призначена для підвищення привабливості бренду серед міленіалів.
Варто відзначити, що це не перший раз, коли Абло намагається залучити покупців подібним способом. Раніше бренд співпрацював з Nike, створивши The Ten – десять пар "бажаних" кросівок за доступними цінами.
Читайте також: