Ми однієї крові: чому сьогодні важливо підтримувати українські бренди

Наша країна сьогодні переживає складні часи й лише спільність зусиль допоможе нам вистояти. Ми всі як маленькі шестерні забезпечуємо злагоджену роботу механізму під назвою Україна. Її можна порівняти з життєдіяльністю людини, яка почувається добре лише тоді, коли всі її органи працюють в унісон, а зробити це неможливо без кровоносної системи. Саме вона стала символом масштабного соціального проєкту "Ми однієї крові", створеного за підтримки ПУМБ. У його межах благодійні фонди ДонорUA та "Агенти крові" отримують допомогу, український бізнес і далі працює, а ми робимо водночас корисну та приємну справу. Розповідаємо, чому так важливо купувати українське.

imageПатріотичний мерч "Ми однієї крові"

Психологи стверджують, що в умовах тотального стресу ми всі потребуємо позитивних емоцій, тому не можна позбавляти себе чашки улюбленого лате в сусідній кав’ярні, відвідування спортзалу або купівлі нової речі. До них приєднуються й економісти, які нагадують нам, що дуже важливо, щоб навіть під час воєнних дій економіка не припиняла працювати, а бізнес сплачував податки. А двигуном економічної машини якраз і є кінцевий покупець – кожна гривня, яку він витрачає, згодом перетворюється на зарплату для наших воїнів, купівлю засобів оборони, соціальні виплати всім, хто їх потребує.

Саме з цією ідеєю й задумано проєкт "Ми однієї крові" із широкою палітрою патріотичного мерчу, щоб кожен міг вибрати собі до смаку худі, футболку, рюкзак або яскраві шкарпетки. Для реалізації задуму команда ПУМБу залучила відразу шість брендів – Harvest, Twins Store, Seven mountains, OHUENO, Griffon Socks та "Авіація Галичини", які втілили в життя творчі ідеї чотирьох ілюстраторів – Sandra Ruth, Anastreela, Maliunok та Пилюшенко Катерини.

"Наш проєкт "Ми однієї крові" – це багатогранне партнерство банку, бізнесу й фондів заради перемоги, свобода висловлення власної позиції, підтримка знекровленого українського бізнесу й арту, збереження життя тих, хто сьогодні проливає кров за Україну. У нас усе буде, бо ми цього хочемо й діємо, – розповідає Сергій Черненко, голова Правління ПУМБ. – Банк боронить фінансову стабільність і підтримує Збройні сили України. Наші працівники, клієнти, партнери та небайдужі українці воюють на всіх доступних для них фронтах. Гордо говоримо в проєкті про Україну й українців. Ми разом – непереможні".

Окремо хочемо розповісти про бренди, які беруть участь у проєкті. Кожен з них сьогодні і є тим гвинтиком, що допомагає нашій економіці.

Harvest

"Дизайн, виправданий функцією" – девіз українського бренду Harvest, який було засновано у 2015 році. Марка розпочала свою роботу з випуску сумок та рюкзаків, а у 2021-му до аксесуарів додався зручний одяг на щодень – трикотажні костюми, базові світшоти, худі та верхній одяг.

Рюкзак Harvest у колекції патріотичного мерчу "Ми однієї крові"
Seven Mountains

"Простий одяг з непростою метою: зробити ваше життя кращим" — саме ці слова бачать покупці на сайті бренду Seven Mountains. Марка спеціалізується на базових речах, наголошуючи, що клієнт платить за них абсолютно справедливу ціну. До того ж у Seven Mountains навіть не приховують свого ціноутворення — вони показують, скільки коштують матеріали, робота, логістика та який мають прибуток. Клієнти цінують таку відкритість і якість. Не менш активною є соціальна позиція бренду, який нині працює на два фронти. Власник і засновник бренду Сергій – з першого дня війни пішов добровольцем у ССО ЗСУ, а Seven Mountains регулярно допомагає армії.

Шопер Seven Mountains у колекції патріотичного мерчу "Ми однієї крові"
Twins Store

Twins Store — це бананки та рюкзаки ручної роботи. Бренд народився у 2016 році з бажання створити ідеальну сумку-бананку, що не обмежуватиме рухів і пасуватиме до будь-якого образу. Якість кожної сумки гарантує ручне пошиття, що дає змогу контролювати абсолютно все – від стібків до дизайну.

Сумка-бананка Twins Store в колекції патріотичного мерчу "Ми однієї крові"
OHUENO

OHUENO – бренд з провокаційним написом, який став популярним завдяки яскраво-жовтим дощовикам. Вони були на всіх музичних фестивалях і вечірках. Поступово асортимент бренду почав розширюватися – від панамок до плавальних шортів. До того ж команда марки каже, що їхній одяг – унісексовий, тож ним легко можна обмінюватися з партнером чи друзями.

Худі OHUENO в колекції патріотичного мерчу "Ми однієї крові"
Griffon Socks

Griffon Socks – без перебільшення, це найпопулярніші шкарпетки в країні. Марка народилася в Харкові й за роки роботи набула неабиякої популярності. "Ми хотіли створити шкарпетки, що будуть не тільки якісними, а й даруватимуть емоції: радість, усмішку та любов, – розказують засновники Griffon Socks. – Разом з боксом ви отримуєте не тільки шкарпетки, які слугуватимуть вам тривалий час, а й частинку душі нашої команди. Для створення кожного боксу ми співпрацюємо з різними українськими художниками та дизайнерами". Нині асортимент бренду помітно розширився – тут тепер є навіть зручні костюми з льону та білизна.

Шкарпетки Griffon Socks у колекції патріотичного мерчу "Ми однієї крові"
Авіація Галичини

"Авіація Галичина" – марка родом зі Львова, натхнена новою українською армією. Одна з ключових речей бренду – футболки поло, з принтами, присвяченими нашим захисникам, нашій боротьбі за свободу та історії. Ідею марки найкраще характеризує її слоган: "Авіація Галичини — одяг для тих, хто відчуває крила за плечима (або хтів би…)".

Футболка поло "Авіація Галичина" в колекції патріотичного мерчу "Ми однієї крові"

Дуже важливо, що українці зможуть підтримати проєкт, не тільки замовляючи мерч, а й здавши кров у донорських центрах. На знак подяки кожен донор зможе отримати 25% знижки на мерч, скориставшись системою ДонорUA. Дізнатися більше, як здати кров та отримати знижку, можна за посиланням.

Замовити мерч можна на сторінці @lifesavingmerch. Долучитися може кожен – кожне замовлення врятує чиєсь життя.

Популярне на VOGUE