Метью Вільямса, 34-річного засновника бренду вуличного одягу класу люкс 1017 ALYX 9SM, призначили новим художнім керівником Givenchy. Він змінив на посаді Клер Вейт Келлер, яка залишила бренд у квітні, і представить свою першу колекцію для Givenchy в Парижі в жовтні.
За оцінками консалтингової компанії Bain & Company, ця подія особливо втішить покоління Z і міленіалів, які, за прогнозами, становитимуть щонайменше половину покупців люксового сегмента до 2025 року.
Призначення Вільямса — другий випадок, коли дизайнер, що спеціалізується на вуличній моді, очолив великий традиційний бренд класу люкс після того, як Вірджил Абло обійняв пост креативного директора чоловічої лінії Louis Vuitton 2018 року.
"Я вдячний групі LVMH за те, що мені довірили можливість здійснити мрію, — заявив Вільямс у своєму зверненні. — У ці безпрецедентні для світу часи я хочу транслювати послання про те, що надія є й разом з моїми колегами я маю намір зробити свій внесок і принести позитивні зміни".