Під час роботи над новою колекцією головний дизайнер бренду, Франческо Ріссо надихався естетикою дадаїзму. 1930 року засновник дада-течії, поет Трістан Тцара, відкрив виставку d'Art Africain et d'art d'Océanien в Парижі, чим приголомшив відвідувачів абсолютно новим підходом до мистецтва.
Як описував Тцара в своєму маніфесті від 1918 року, на мові племені Кру слово "дада" означає хвіст священної корови, а в деяких областях Італії так називають матір. Також дада може бути позначенням дитячої дерев'яної конячки, годувальниці, подвійним утвердженням в російській та румунській мовах. Це могло бути і відтворенням нескладного дитячого белькотіння. Дитячий потік свідомості став основною ідеєю при розробці принтів і силуетів. Спотворені пропорції, збільшені деталі, загострені коміри, великі кнопки – у колекції такий вигляд, немов її робила дитина, щоб одягнути улюблену ляльку. Кросівки Big Foot також здаються дитячими і мультяшними, немов взуття дитини, яка взувала свого батька.
"У цій колекції я хотів розкрити ідею елементарних форм, створених за допомогою інтуїції і спонтанного процесу, майже не порушеного логікою. Ось чому мене так надихнув рух дада, його нераціональний, руйнівний підхід і відмова від буржуазних конвенцій, яка колись призвела до розуміння первинної і нефільтрованої енергії, настільки добре вираженої грізним інтуїтивним підходом дитини", – поділився дизайнер.
Весь лукбук можна переглянути тут.