Марк Волберг як герой одного з найвідоміших кампейнів Calvin Klein

Однією з найгучніших рекламних кампаній Calvin Klein за останні роки було знімання Джастіна Бібера для бренду у 2015 році. Знімки музиканта в культовій спідній білизні викликали однаково як ажіотаж і захоплення, так подив і обурення. Деякі навіть назвали це знімання найбільшою вадою в спадщині рекламних кампаній американського лейбла.

imageМарк Волберг у рекламній кампанії Calvin Klein, 1992

Вдале чи ні, але це знімання віддало данину поваги одному з найзнаковіших ходів модного маркетингу на сьогодні — кампанії Calvin Klein чоловічої спідньої білизни 1992 з участю Марка Волберга, тоді відомого, звісно, як Маркі Марк. Друковану рекламу й супутні ролики з участю Марка створив тодішній старший віцепрезидент Calvin Klein Ніл Крафт.

На той час Calvin Klein не мав жодного стосунку до Волберга, але, за розповідями Крафта, містер Кляйн був гарним другом з музичним продюсером і засновником Geffen Records Девідом Геффеном, який часто давав йому бізнесові поради. Саме Геффен підказав і запропонував Calvin Klein підсилити імідж білизняної лінійки, зробити гучну рекламну кампанію з участю молодих людей, які втілювали б нові цінності й були частиною сучасної попкультури. У такий спосіб Геффен представив Маркі Марка Кляйнові й Крафту. Їхня співпраця стало поворотною точкою в історії Calvin Klein.

"Ми репозиціонували лінію чоловічої спідньої білизни Calvin Klein, яка тоді була порівняно невеликим бізнесом, — сказав Крафт. — Ми не були зосереджені на ідеї, щоб запросити якусь знаменитість знятися в рекламній кампанії. Ми просто думали про те, що ми можемо зробити для реклами чоловічої спідньої білизни".

На початку 90-х було зовсім неважливо, любила чи ненавиділа публіка псевдорепера Маркі Марка, але неможливо заперечувати той факт, що кампанія з його участю зробила неймовірне зрушення між взаємодією світу моди й знаменитостей.

Марк Волберг у рекламній кампанії Calvin Klein, 1992

Чорно-білу кампанію зняв Герб Ріттс. Складалася вона як із сольних кадрів і ролика про містера Волберга, так і з візуального ряду, знятого з його партнеркою Кейт Мосс. Крафт розповів, що ролики, у яких Волберг читає реп, хапає свою промежину й захоплено говорить про те, що його "кельвіни" не розтягуються, було знято без сценарію.

Марк Волберг і Кейт Мосс у рекламній кампанії Calvin Klein, 1992

Крім того, що кампанія відкрила містеру Волбегу абсолютно новий вимір — всі заплющили очі на той факт, що він асоціював себе з групою під назвою The Funky Bunch, до того ж з виходом реклами в Марка з’явилося чимало нових шанувальників — Calvin Klein вже будучи популярним брендом, знову зміг привернути до себе увагу. Крафт зізнався, що після виходу кампанії продаж лінійки чоловічої спідньої білизни ріс "експоненційно", і навіть жіноча лінія відчула позитивний вплив на попит.

Популярне на VOGUE