Український бренд CHAKSHYN представив лукбук своєї нової весняно-літньої колекції, яку вперше представили в межах проекту Fashion Hub Market в офіційному розкладі Тижня моди в Мілані, а потім в паризькому шоурумі More Dash. Фірмовий маскулінний крій в комбінації з елементами білизняної моди і костюма Вікторіанської епохи ідеально відображають дуальну естетику бренду.
Натхненні образом королеви Вікторії, дизайнери Діма Чаюн і Антон Якшин представляють нову інтерпретацію знакових речей білизняної моди XVIII століття. Так, сукня з фіжмами позбавилась корсету, а каркаси нижніх спідниць перетворились в збірки. У новій колекції дизайнери продовжують експерименти з чоловічими речами в жіночому гардеробі: костюмні брюки трансформувались в сексуальні сукні, об'ємні тренчі набули деталей, класичні офісні жакети і сорочки доповнені фрагментами шовкових хусток, з яких також складені багатошарові хвилясті сукні.
У новому сезоні поповнилася лінія прикрас. Образи доповнюють сережки, браслети і кольє з необробленим перлами, створені в колаборації з дизайнером прикрас Сергієм Жерновим. Новий елемент в колекції – топ з перлів, що нагадує кольчугу, розроблений дизайнером Оленою Романовою спеціально для бренду CHAKSHYN.