"Коли я розмірковував над першою колекцією, я уявив білий промінь, який, коли проходить через призму, заломлюється на кольорові промені. Це своєрідна метафора того, що я роблю. В цьому є глибина: це символ расового суспільства, політичної системи", – пояснив дизайнер смислове навантаження Louis Vuitton Menswear весна-літо 2019, яку представив у рамках Тижня моди в Парижі, в Пале-Рояль.
Згідно з власною ідеєю, дизайнер на початку шоу випустив на райдужний подіум сімнадцять моделей виключно в білосніжних total look. До речі, серед них були і друзі дизайнера – музиканти Стів Лейсі, Дев Хайнс, Кід Каді і Playboi Carti (саме він вийшов в "місячному" сріблястому плащі). У першому ж ряді сиділи: Ріанна, Кім Кардаш'ян, Каньє Вест, Ріта Ора, Кайлі Дженнер, ASAP Rocky і Белла Хадід. Після білосніжного десанту, вийшли всі інші представники філософського "світлового спектру Абло". Колірна гама шоу дуже нагадувала улюблені кольори Іва Сен-Лорана, вірним послідовником якого вважає себе Вірджил Абло.
Дебютне шоу Вірджила Абло, за його словами, має закласти основу для майбутнього розвитку бренду і нового вигляду старовинного французького Будинку. "Цього сезону я хочу закласти основи майбутньої роботи. Я хочу, щоб мене почуло старше покоління. Але також мені хочеться, щоб в бренд повірили молоді люди, щоб вони знали: тут їх чують і тут їм відповідають", – підсумував перше шоу Абло.
Весь показ можна переглянути тут.