Модний Дім Saint Laurent продемонстрував точно одну з найяскравіших рекламних кампаній сезону — колекцію сезону осінь-зима 20/21 бренд довірив представляти музикантові Ленні Кравіцу.
Ленні Кравіц — нове обличчя Saint Laurent
На Instagram-сторінці марки поки з’явилося всього два кадри, на яких виконавець гіту American Woman приміряє фірмовий вузький крій Saint Laurent, сорочку з леопардовим принтом і жакети з гострими піджаками. Над рекламною кампанією працював фотограф Девід Сімс, який обмежився мінімалістичними чорно-білими знімками, зробленими в студії.
Нагадаємо, що бренд Saint Laurent не вперше прилучає знаменитих чоловіків до співпраці. В останні кілька сезонів колекції марки представляли Кіану Рівз, Рамі Малік і Езра Міллер.