В межах Тижня моди у Токіо відбувся показ українського бренду Ksenia Schnaider, що відомий всьому світу своїми інноваційними джинсами демі-денімс. Дизайнер марки Ксенія Шнайдер розповіла про те, як все минуло.
"Перший раз ми подали заявку на участь у Тижні моди в Токіо близько двох років тому. Я знаю, це звучить трохи дивно, адже всі українські дизайнери прагнуть до Парижа чи Нью-Йорка, ми ж вибрали Токіо. Для нас на той момент це був найголовніший ринок. Перші замовлення в нашому онлайн-магазині вирушали саме в Японію, демі-денімс продавалися в 15 магазинах по всій країні, – розповідає Ксенія Шнайдер. – Ми вирішили закріпитися в цій країні і зробити показ в межах їх Тижня моди. Але пройти відбір виявилося не так уже й просто".
У Японії Шнайдер показала колекцію сезону весна-літо 2019, яку на початку вересня вперше представила на Ukrainian Fashion Week. Вона натхненна українськими курортами, перш за все, відпочинком на чорноморському узбережжі, і наповнена безліччю ностальгійних цитат. Японці ж дивилися на неї як на чистий аркуш і після показу на прес-конференції засипали Ксенію і Антона Шнайдерів запитаннями: "Вони просили детальніше розповісти про наші курорти і наш унікальний стиль. Було видно, що вони щиро хотіли розібратися у темі, зрозуміти не просто колекцію, а всі першоджерела", – розповідає Ксенія.
Ще одне підтвердження любові японського ринку до Ksenia Schnaider – кількість гостей на показі в одязі бренду, що означає продовження японської історії українського бренду.