Український бренд KSENIASCHNAIDER представив другу колекцію з adidas Originals. У новій колаборації бренд переосмислив культові кросівки німецької компанії — Samba та Superstar. Пари вже доступні для купівлі по всьому світу, в Україні продажі почнуться у травні 2024 року.
Ліза Литовка, українська художниця, більш відома псевдонімом Floweirdy, створила кампанію для міжнародного запуску продажів дропу. Ця співпраця поєднує інноваційне бачення KSENIASCHNAIDER та знаковий стиль adidas Originals. Через об'єктив Floweirdy колаборація брендів оживає в серії фотографій, які відзначають індивідуальність, креативність та дух кросівок Samba та Superstar.
"Мій кампейн для KSENIASCHNAIDER присвячений любові та турботі про все живе, — розповідає Floweirdy. — Коли я побачила ці кросівки, вони здалися мені дуже живими. Вони нагадали квіти та квіткові грядки, весняний ґрунт і яскраві квіти на ньому. Мені здається в таких кросівках кожен може розквітнути, тому в цій роботі я надихалася весняними підвіконнями бабусь з розсадою, які з великою любов'ю і турботою доглядають за ними, часто повторно використовуючи пластик. Це неймовірно красиво".
Для створення рекламної кампанії Floweirdy теж обрала квіти та пластик. Деякі квіти мисткиня купила у квітковій крамниці, а деякі, наприклад, буряк, виростила самостійно спеціально для знімання. На фото кампейну зображені фрукти у фруктових крамницях, на яких видніється нескінченна кількість стікерів. "Я люблю використовувати у своїй творчості речі, які в повсякденній метушні стали непомітними. Буває таке, що предмети, які знаходяться поруч з нами й ми бачимо їх занадто часто, стають невидимими, як наші власні носи, — каже Floweirdy. — Це як закоханість, вона може згаснути, якщо перестати помічати та захоплюватися, але залишаючись уважним і чуйним, не перестаючи бачити, вона може розквітнути в кохання. Мені хочеться поділитися красою цих предметів, які я випадково заново побачила. І щоб подарувати їм любов, я поміщаю їх у нове середовище і наділяю новими функціями, щоб їхня краса знову стала помітною для всіх".
Окрім того, за словами художниці, це кампанія про Київ: "Кожного сезону Київ різний, живий, чарівний і квітучий, як і його жителі. Це місто, сповнене чудес і приголомшливих неможливостей, місто щирої нерегулярної краси, місто надії, сили й свободи. І для мене Київ теж про любов".