Бельгійський бренд Bikkembergs і популярний італійський репер Еміс Кілла представили капсульну колекцію під назвою "30". Спільний проект об'єднує знаковий спортивний стиль, притаманний бренду Bikkembergs, і елементи вуличної тематики. Назва капсули символічна, адже бренд готується до святкування свого тридцятирічного ювілею.
У нову лінію увійшли 13 предметів гардероба: популярні толстовки і футболки, спортивні штани і шорти для баскетболу, взуття, а також лінійка аксесуарів і нижньої білизни. Кожну річ прикрашає логотип бренду в чорному або білому кольорах, а також червона і зелена смуги. Нова колекція є відображенням особистого стилю італійського репера і одночасно передає сильний і впевнений дух бренду.
"Ми хотіли привнести нові ідеї та показати світ Bikkembergs. Створення колекції, яка розкриває вуличний стиль, була дійсно стимулюючою. Еміс Кілла став нашим ідеальним вибором для розуміння цієї культури завдяки його сильному образу", – прокоментував колаборацію креативний директор бренду, Лі Вуд.
Виконавчий директор Bikkembergs, Даріо Предонзан, додав: "Цей вибір відповідає потребам постійно зростаючого ринку і є частиною стратегії компанії щодо створення безперервного діалогу зі своїми споживачами". Речі з нової колекції будуть доступні за попереднім замовленням на сайті бренду і з'являться у продажі в наступному сезоні.