На правах реклами
glo ™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Колаборації — один з найцікавіших і найнесподіваніших шляхів розвитку брендів, особливо коли в межах одного проєкту зустрічаються представники різних індустрій. Саме так сталося між українською дизайнеркою Ясею Хоменко, засновницею лейблів RCR KHOMENKO і XOMEHKO, і glo™. Їхня спільна колаборація — це зустріч технологічності й сильного артскладника.
Результат цієї співпраці — нова серія пристроїв glo hyper, що поєднують інноваційну технологію індукційного нагрівання і новий формат стиків*, яку команда glo™ представила цього року. Тепер новинку вирізняє яскравий дизайн і робота з графікою, що асоціюються з творчістю RCR KHOMENKO. Головним став принт — різнокольорові спалахи кольору на білому тлі, який шанувальники бренду впізнають з першого погляду.
Також команда glo™ підтримала молодий бренд ХОМЕНКО, який створює гендерно-нейтральний одяг. Його нова колекція була представлена в межах незалежної платформи Culture Unlimited, партнером якої якраз і став бренд glo™. Сама дизайнерка називає її маніфестом і присвячує хаосу, який тепер для неї не руйнівна, а творча сила. До колекції ввійшли різноманітні квітчасті футболки, картаті чоловічі сорочки й корпоративний мерч, який Хоменко довго збирала по київських секондгендах. Всі ці хаотично зібрані елементи мають органічний і цілісний вигляд разом.
Показала колекцію Яся Хоменко в онлайн-форматі, що ідеально поєднується з новою концепцією glo™, яка виражається в міксі протилежностей і створенні нового досвіду, який можна отримати разом з glo hyper.
* Тююновмісні вироби для нагрівання не є повністю безпечними й викликають звикання.