Дизайнером королівської весільної сукні Меган Маркл була британська дизайнерка Клер Вейт Келлер. За три роки роботи, бувши першою жінкою креативним директором Givenchy, вона одягла таких жінок, як Кейт Бланшетт, Рейчел Вайс і Шарліз Терон у свої кутюрні вбрання. Про її відхід від обов'язків було оголошено у квітні 2020 року, й вона провела першу частину пандемії зі своєю родиною вдома в англійській місцевості — непоганий спосіб перечекати кризу, враховуючи всі обставини. Але на початку 2022 року вона повернулася в Лондон і фактично була безробітною.
Тоді в її житті з'явився Юкіхіро Кацута, голова відділу досліджень і розробок Uniqlo та людина, відповідальна за ініціювання партнерства японської компанії +J у 2009-2011 роках з Джил Сандер. "Я вивчав роботу багатьох дизайнерів, і те, що відрізняє Клер, — це те, що вона створює чудовий одяг із жіночою сутністю, — сказав він. — Я вірю, що її багатий досвід і підхід до дизайну, які повністю відповідають стилю життя сучасних жінок, започаткують новий стандарт LifeWear".
"Все почалося справді органічно, — сказала Вейт Келлер. — Але зрештою наша співпраця набула такого потужного вигляду, що ми вирішили розвинути її в окремий лейбл". Uniqlo C дебютує в 1500 магазинах Uniqlo по всьому світу, а також на сайті Uniqlo 15 вересня, і це, безсумнівно, найбільший показ у кар’єрі Вейт Келлер після тієї королівської весільної сукні.
Осіння колекція Uniqlo C складається з 30 предметів, багато з яких повторюють роботу дизайнера в Givenchy та шість років колекцій Chloé, які передували їй. "Я хотіла донести суть того, що я роблю: плавність, рух, жіночність — це були справді ключові моменти, — сказала дизайнерка. — Але я також хотіла привнести свій британський стиль — я завжди любила стиль, в якому зустрічаються чоловічий та жіночий одяг".
Ключовою деталлю колекції став тренч. Для знімання кампанії взяли річ великого розміру, але в цілому він має класичний крій і контрастну підкладку в клітинку, яка додає водостійкому габардину шарму. Інші вироби, від широких штанів до плісированих спідниць і суконь із зав’язками на талії, були викроєні з урахуванням комфорту під час руху. Колекція базується на ідеї Вейт Келлер про те, як пандемія змінила погляди жінок на те, як одягатися.
Найскладніше під час створення колекції, як сказала Вейт Келлер, було те, щоб поєднати відчуття комфорту з якістю та ціною, "і отримати чудовий результат". Ось тут і вступило в дію її відчуття кольору: персиково-помаранчевий і масляно-жовтий предмети викликають спогади про її роки в Chloé, де в її найкращих колекціях поєднувалися впевненість із відчуттям безтурботності. Серед нейтральних кольорів є також сапфірово-синій і томатно-червоний.
Безсумнівно, Uniqlo є новою відправною точкою для Вейт Келлер, яка відновила кутюрне ательє Givenchy. Але робота в глобальному масштабі — так би мовити, одягати світ — дає їй іншу розкіш. "Шість місяців ми працювали лише над 30 виробами, починаючи від тестування різних тканин і закінчуючи п’ятьма примірками речей, що є ненормальним. Зазвичай [у розкішних будинках] ми приміряємо річ два чи три, а потім переходимо до наступної".
Головною деталлю колекції, яка, ймовірно, стане вірусною, є взуття. Веганські шкіряні черевики на підошві мають неймовірно демократичну ціну — 59,90 доларів. Це перша спроба Uniqlo виробляти взуття. Важлива новина: осіння колекція 2023 року – це лише початок Uniqlo C. Вейт Келлер закінчила весінню колекцію та вже наполегливо працює над осінньою колекцією 2024 року.