Німецький гігант BOSS цей жовтень зустрічає новою капсульною колекцією, яку створено разом з інфлюенсеркою й streetstyle-зіркою Каролін Даур. Колекція присвячена 20-річчю жіночої лінійки бренду й ґрунтується на архівах BOSS. Даур і креативний директор лінійки Інго Вілтс спробували по-новому подивитися на класику марки й ніби винайшли її заново.
Класичний та універсальний дизайн колекції підкреслює спадщину бренду, що складається з високоякісних тканин і водночас копітких у виготовленні деталей. BOSS залишається вірним своєму вивіреному до міліметра крою, який робить кожну річ не миттєвою покупкою, а надійною інвестицією. Цей принцип близький і самій Каролін Даур, яка розповідає: "Мені хотілося створити капсулу, що складається з найпотрібніших предметів жіночого одягу. Я впевнена, що вкладати гроші потрібно в речі, які непідвладні часу".
Капсульна колекція містить 15 речей і два аксесуари. До переосмисленої класики тут належить вільний тренч, сукня з високою горловиною й відкритою спиною, однотонний жакет із загостреними вилогами. За аксесуари відповідає в’язана шапка з вовни й кашеміру, а також довгі шкіряні рукавички. Об’єднувальною ідеєю колекції стала її приглушена палітра — елегантна й позачасова.