Як минув показ Roberto Cavalli на виставці Pitti Uomo

В рамках Pitti Uomo'94 італійський бренд Roberto Cavalli показав нову чоловічу колекцію. Вона стала ще одним кроком креативного директора Пола Сурріджа на шляху оновлення марки.

imageRoberto Cavalli Menswear весна-літо 2019

У Сурріджа було непросте завдання – залучити до бренду увагу молодого покоління, яке сприймає Roberto Cavalli як мамонта з пишних нульових, але, попри це, не втратити ДНК бренду, у якого ще залишається чимало вірних шанувальників.

Roberto Cavalli Menswear весна-літо 2019
Roberto Cavalli Menswear весна-літо 2019
Roberto Cavalli Menswear весна-літо 2019

Суррідж це завдання спробував розв'язати за допомогою спрощених силуетів, натхненних спортом і розслабленим відпочинком, але, при цьому, не відмовився від хижих принтів, без яких важко уявити Roberto Cavalli. Останні він також візуально полегшив завдяки використанню приглушеної гами відтінків, або додаванню їм арт-настрою. Потурбувався Суррідж, який раніше співпрацював з Acne Studios і Z Zegna, і про мінімалістів – для них у колекції дизайнера кілька монохромних образів, які і, взагалі, важко уявити з біркою Roberto Cavalli.

Roberto Cavalli Menswear весна-літо 2019
Roberto Cavalli Menswear весна-літо 2019
Roberto Cavalli Menswear весна-літо 2019
Roberto Cavalli Menswear весна-літо 2019

Популярне на VOGUE