Весь світ 3 листопада затамував дух в очікуванні результатів президентських перегонів у США, які цього разу вийшли особливо напруженими й навіть агресивними. Не залишилися осторонь і модні бренди, які за допомогою одягу закликають людей все-таки піти на вибори.
Мультибрендовий бутик Dover Street Market відреагував на президентські вибори в США капсульною колекцією, яку було створено з участю 25 брендів і художників. З-поміж них — Marc Jacobs, Stussy та Off-White. Частину прибутку від продажу колекції передадуть організації When We All Vote, серед керівників якої й експерша леді США Мішель Обама.
Напередодні дня голосування бренд Off-White випустив футболку Model Voter, мета якої — надихнути молоде покоління американців прийти на вибори. Її створено спільно з організацією Fashion Our Future 2020.
Виробник найпопулярнішого гумового взуття Crocs також не залишився осторонь від такого гучного інфоприводу. Напередодні виборів вони випустили колекцію тематичних значків, якими можна прикрасити свої "крокси". Неабиякий попит в останні дні має й пара, забарвлена в кольори американського стяга.
Бренд Michael Kors напередодні виборів представив футболку з написом Your Voice Matters. Однією з перших її приміряла Белла Гадід, яка, до речі, вже встигла проголосувати.
Ювелірний бренд KINN STUDIO закликає не ігнорувати майбутні вибори в дуже вишуканий спосіб — марка випустила колекцію різноманітних ланцюжків з написом VOTE.
Джинсовий гігант Levi's ретельно підготувався до цих виборів. Він не тільки випустив тематичну капсульну колекцію, а й запустив до неї масштабну рекламну кампанію з участю Гейлі Бібер, Джейдена Сміта та Денні Трехо.
Бренд Christian Siriano не став обмежуватися випуском капсули футболок або худі, а присвятив майбутнім виборам усю колекцію сезону весна-літо 2021. Показ марки закрив вересневий Тиждень моди в Нью-Йорку, а ефектні образи зі словом VOTE вже встигли приміряти Джулія Робертс і Ліззо.