В середині листопада креативний директор бренду, Ріккардо Тіші, представив нову різдвяну рекламну кампанію для Burberry, в якій зібрав справжній зірковий склад. У відеоролику знялися: супермодель Наомі Кемпбелл з мамою Валері Морріс, актор Метт Сміт, співачка MIA, актриса Крістін Скотт Томас і художниця Джуно Каліпсо. А зараз можна побачити, якою буде вже наступна зима у Burberry, Ріккардо Тіші підготував лукбук колекції Pre-Fall 2019.
У новій роботі креативного директора – класика Будинку, такі речі, як традиційні кашемірові кардигани і бежеві тренчі, широкі вовняні штани і небесно-блакитні блузки, змішані з ультрамодними одиницями – широкими дутими шарфами, безрукавками і скульптурними корсетними топами. Коміри і манжети отримали іронічний металізований пірсинг, а кейпи і костюми оброблені класичними замшевими і оксамитовими бейками.
Весь лукбук можна переглянути тут.