Свою нову колекцію в Шанхаї Томмі Хілфігер продемонстрував з випередженням графіка – на день раніше, ніж стартував Тиждень моди в Нью-Йорку. Шоу відбулося пізно ввечері на набережні річки Хуанпу, коли запалилися всі вогні хмарочосів шанхайського фінансового центру Пудун. Такий хід був зроблений не тільки заради краси. Завдяки співпраці з Tmall – гігантом електронної комерції, що належить Alibaba, сьогодні бренд Tommy Hilfiger найшвидше зростає на азіатському ринку. "Хтось одного разу сказав мені податися туди, де живуть наші клієнти, – сказав Хілфігер за лаштунками показу, – і, по суті, це шоу є квінтесенцією цієї поради".
Моделі також були в основному зі Східної Азії. Такий логістичний крок має здоровий бізнес-сенс. У показі взяли участь зірки корейської поп-сцени: Пак Чханель (учасник групи EXO) і Кім Тхеєн (Girls 'Generation – TTS), що безумовно гарантує високі продажі колекції Tommy Hilfiger осінь-зима 2018/2019 в пріоритетному для бренду регіоні.
Сама ж колекція присвячена сучасним зіркам. Наприклад, гонщику Льюїсу Гемілтону, британському чемпіону "Формули-1", який виграв свій п'ятий італійський Гран-прі два дні тому і вирушив прямо в Шанхай, щоб представити свою дебютну капсулу Tommy x Lewis (продовження історії бренду з Джіджі Хадід).
Також не залишилися невідзначеними Tommy Icons: Гейлі Болдвін і Вінні Гарлоу. Tommy Icons – це нова колекція класичних форм дизайнера, переосмислених в сучасній манері. Натхненням для колекції Tommy Hilfiger осінь-зима 2018/2019 стали архіви бренду з 1980-х років. Весь показ з 112 образів в результаті розбили на три основні частини, але вигляд він мав достатньо органічний, цілісний, колекція була "зібрана" для однієї аудиторії.
Весь показ можна переглянути тут.