Надеж Ване-Цибульська, креативний директор Hermes, не женеться за сезонними тенденціями і не намагається сподобатися всім. Француженка знає сильні сторони довіреного їй Будинку і без сумнівів розвиває їх. Для наступної осені безкомпромісна буржуазність Hermes і стала трендом, який досліджують багато інших брендів, а Ване-Цибульська залишається продовжувати грати на своїй території, але робити це ще більш віртуозно.
Ване-Цибульська фокусується на шкірі, візитній картці Hermes. За лаштунками показу дизайнер сказала: "Моя мета – перетворити шкіру в текстиль". Разом з майстрами бренду їй це добре вдається. Разом вони шиють повноцінні колекції з цього благородного матеріалу і знаходять нові способи його обробки. Так, відкрила шоу модель у вузькій спідниці-олівці і вільній сорочці з найм'якшої замші, потім на подіумі з'явилися дівчата у блузах і мікро-шортах з кольорової шкіри. Поступово шкіри стало ставати ще більше: різноманітні тренчі замінювали подовжені жакети, штани та сукні змагалися за першість на подіумі, а аксесуари викликали захоплені реакції.
Кожна ця річ всім своїм виглядом говорила про якість, і про те, що сучасна розкіш – це якість, яка і здатна врятувати планету від перевиробництва і зайвих непотрібних покупок.
Переглянути всю колекцію Hermes осінь-зима 2019/2020.