Український бренд Poustovit представив рекламну кампанію нового осінньо-зимового сезону, в якому зовнішня стриманість та внутрішня м'якість гармонічно доповнюють одна одну. Головним джерелом натхнення для дизайнерки Лілії Пустовіт стали зимові ранки в Карпатах — колекція поєднує холодні срібні та димчасті відтінки з м’якими тьмяними кольорами покритих деревами гір.
Ці стримані кольори дизайнерка підкреслює насиченим червоним і яскравим зеленим, що навіюють передчуття свят. Колекція створена з використанням цупкої вовни, м’якого принтованого шовку та делікатних мережив, які гармонують із чіткими структурними формами й елегантною жіночністю. Принти, одна з візитівок бренду Poustovit, передають відсутність чіткого розуміння майбутнього, роздуми, повні сумнівів і непевності.
Сама Лілія Пустовіт про колекцію розповідає небагато, лиш нагадуючи, що справжня краса полягає в простоті та витонченості, а всі інші висновки залежатимуть уже від наших особистих відчуттів.
Нагадаємо, бренд Poustovit торік відсвяткував 25-річчя. В інтерв'ю українському Vogue дизайнерка розповідала нам про модну Україну 1990-х, любов до Києва та плани на майбутнє. Більше — за посиланням.