H&M уперше в Україні представить стійкий концепт Innovation Stories

BRAND
18 листопада 2021

Шведська компанія H&M представляє нову капсульну колекцію Circular Design у межах концепту Innovation Stories. Це четверта колекція Innovation Stories у світі, проте перша в Україні. Концепт Innovation Stories покликаний демонструвати новітні розробки у виробництві й матеріалах та сприяти прогресу в напрямі стійкої моди.

image

"Innovation Stories — це платформа, що підносить наші експерименти на новий рівень. Ініціатива заохочує роботу з науковцями й розробниками та висвітлює прогресивні ідеї", — каже Елла Соккорсо, концепт-дизайнерка H&M.

Кожна наступна колекція в межах Innovation Stories розповідає нову історію, що ґрунтується на екологічності та інноваціях й уособлює любов до сучасної моди.

"Наш новий концепт продовжує шлях H&M до стійкої й циркулярної моди майбутнього. Колекції Innovation Stories дають змогу розвиватися й рости та водночас створювати бажані й довговічні вироби, якими, як ми сподіваємося, захоплюватимуться й пишатимуться наші клієнти", — каже Енн-Софі Йоганссон, креативна консультантка H&M.

Капсульна жіноча колекція Innovation Circular DesignStory — справжнє свято моди як джерела радості. Кожен предмет одягу кидає виклик візуальним стереотипам, пов’язаним зі стійкою модою, втілюючи в собі палкість, енергію й оптимізм. Це особливі речі, які треба цінувати і якими треба ділитися, і в кінцевому підсумку передавати в спадок. Колекція знаменує собою динамічну співпрацю з Іб Камарою, який стилізував кампейн, а також був креативним консультантом у процесі створення колекції й тісно співпрацював з командою дизайнерів H&M.

Це еклектична колекція, що виявляє найрізноманітніші аспекти сучасної жіночності. Тут є як драматичні об’єми й маскулінні силуети, так і обтислі боді й мініспідниці.

Серед інноваційних матеріалів в колекції Innovation Circular DesignStory представлені:

Жіноча колекція Innovation Circular Design Story надійде в продаж 9-го грудня ексклюзивно в ТРЦ RiverMall.

Популярне на VOGUE