Святковий сезон у Gucci вирішили зустріти на сонячних берегах. Темою нової рекламної кампанії бренду стали зимові канікули в теплих місцинах, куди герої кампейну вирушили на круїзному лайнері.

Одяг, взуття та аксесуари, включно з сумками різних форм, валізами і новим футляром для ювелірних виробів – виготовлені з нових матеріалів з яскравими принтами і комахами Gucci Flora. Багато речей також мають фірмову зелено-червону смугу і впізнавану металеву подвійну комбінацію букв GG. Звичайно ж, всі ці предмети креативний директор лейблу вважає ідеальними подарунками з нагоди святкового сезону.
У межах кампанії італійський модний Дім також пропонує скористатися мобільним додатком Gucci, що дасть змогу зануритися в унікальне цифрове середовище доповненої реальності. Там користувачі зможуть відкрити віртуальний психоделічний тропічний острів, де різні голографічні елементи нагадують про кампанію. Крім того, в Instagram буде доступний фільтр з підсвічуванням і тінями, натхненний барвами тропічного острова.