Грузинський стартап Phubber допомагає українським брендам вийти на нові ринки

З початком війни в Україні fashion-бізнес зіштовхнувся із серйозними викликами. Великий відсоток ринку багатьох брендів належав українському споживачеві. Оскільки оновлення гардероба для українців не на часі, щоб допомогти представникам індустрії працювати в умовах війни, Phubber пропонує українським дизайнерам продавати власні колекції через свій міжнародний застосунок.

image

"Наша українська команда запропонувала зробити спільний дзвінок. Вони сказали, якщо Airbnb та інші платформи допомагають Україні, то й Phubber також зможе! Ми зрозуміли, що маємо потужний інструмент у наших руках і можемо зробити свій внесок, допомогти Україні. Ми можемо стати мостом між грузинами та українцями, допомогти та підтримати їх. Так з’явилася ідея проєкту 4UA", – розповідає Анано Долаберідзе, співзасновниця Phubber.

До проєкту вже долучилися 38 українських брендів, серед яких відомі на всю країну імена – The Coat by Katya Silchenko, Gunia Project, CULTNAKED, Oversized Studio. "Я з командою вирішила, що стратегічно важливо змістити основний фокус на дропи, тому повноцінної колекції весна-літо цього року в нас не буде. Журба, смуток і біль нікуди не зникають. Ти або не дієш, або знаходиш важіль тиску, рухаєшся далі й працюєш. 4UA – чудова ініціатива, що об’єднує українських дизайнерів і митців задля збереження української культури під час війни. Ми маємо говорити голосно про війну в Україні та підтримувати економіку своєї держави. Дякую за підтримку!" – розповідає дизайнерка Катя Сільченко.

До того ж робота з українськими дизайнерами – це лише перша частина масштабного проєкту. Потім планується співпраця з українськими інфлюенсерами та приватними продавцями, які хочуть допомогти країні через продаж власних особистих речей. Ще один з майбутніх напрямів роботи – створення в застосунку "need-list", де кожен українець зможе написати про свої потреби, а користувач застосунку — подарувати або придбати річ відповідно до цього списку.

Популярне на VOGUE