Життя креативного директора Givenchy, Клер Вейт Келлер, зараз поділене надвоє – між Лондоном і Парижем. Ці два міста, з їх різним настроєм і стритстайл-культурою, і надихнули британку на створення нової круїзної колекції.
Тему вуличної моди Келлер окреслила самою зйомкою – вона зроблена на вулицях, на тлі османівських особняків і бетонних стін, у русі і статиці, наче модель чекає когось на світлофорі. Це змішання традицій помітне і в самому одязі. Вишукані сукні у стилі élégance à la française сусідять з рваними джинсовими куртками, а неонові лосини, пошиті як спортивні, з класичним блейзером мають не гірший від звичайних штанів вигляд.
Сама Клер Вейт Келлер свою ідею пояснює так: "Наші клієнти звикли, що Givenchy – це, перш за все, розкішний одяг для вечірніх виходів, званих вечерь і всього, до чого варто готуватися спеціально. Цією колекцією я показала, що разом з нами без проблем можна зібрати і свій буденний гардероб – від лаконічного пальта до брючної двійки".
Стритстайл-культура вплинула і на колірну гаму колекції – британка несподівано використала багато яскравих барв, а також на стайлінг – у бренді показують, що різнокольорових речей не потрібно боятися навіть у розпал трудового дня.
Однією з найпомітніших речей колекції стало пальто коралового відтінку, зроблене з овечої вовни. З цього сезону Клер Вейт Келлер вирішила відмовитися від використання штучного хутра, а цей матеріал став чудовою альтернативою. "Штучне хутро – це менше зло, ніж використання натурального, але воно також шкодить екології, – пояснює свою позицію дизайнер. – А овеча шерсть – це побічний продукт харчової промисловості, який залишається непотрібним. Ми знайшли застосування для нього".
Переглянути всю колекцію Givenchy Resort 2020: