Тривають кадрові перестановки в модних Будинках. Французький бренд Kenzo, що належить конгломерату LVMH, назвав ім'я свого нового креативного директора. Так, на зміну творчому дуету з Умберто Леона і Керол Лім прийшов португалець Феліпе Олівейра Баптиста, за плечима якого – 8 років роботи на посаді креативного директора Lacoste.
Крім того, у CV дизайнера – робота в Max Mara, співпраця з Cerruti 1881 і Christophe Lemaire, запуск власного іменного бренду 2003 року. Баптиста удостоїли престижної нагороди від Hyères і ANDAM за заслуги в царині дизайну в 2003 і 2005 роках. До своїх обов'язків в Kenzo він приступить вже сьогодні, 1 липня, а свою першу колекцію, осінь-зима 2019/2020, покаже на Тижні моди в лютому 2020 року.