Колекцію Tom Ford весна-літо 2024 назвали одним з найвдаліших дебютів сезону – новому дизайнеру Пітеру Гокінгу вдалося зберегти фірмову чуттєвість бренду, але зробити її ще більш сучаснішою. Через три місяці після свого першого показу у якості креативного директора Tom Ford він представляє рекламну кампанію, яка продовжує його бачення.
Рекламна кампанія була знята фотографом Робіном Галіге, а сутність жінки Tom Ford в кадрі втілили моделі Жанна Кадьє, Алаато Джазипер і Єва Комувес. Присвячена нова колекція розкоші 1970-х років, а головною родзинкою знімання стала сукня без бретелей, прикрашена декором у вигляді ефектної пряжки. Крім того, лінійка включає світлий костюм у тонку смужку та заворожуючу золоту сукню, яка мерехтить у динаміці.
До речі, стилістка Марі Шайкс додає додаткового шику і завершенності образам за допомогою фірмових аксесуарів Tom Ford – сонцезахистних окулярів, сумок-клатчів на Т-подібних ременцях та елегантного взуття на підборах.