Час обирати себе: CĖNC представили нову осінню колекцію

Після весняної колекції, присвяченої темі переродження, український бренд CĖNC входить в осінній сезон, оновивши подачу, філософію та концепцію.

EGO TRIP — це історія про головного героя і найважливішу людину в житті — себе. Попри провокативну назву, ідея осіннього дропу CĖNC полягає в заклику бути чесним із самим собою, досліджувати власні бажання та потреби, обирати для себе комфорт і якість, бути безкомпромісним до всіх аспектів свого життя. Головний меседж колекції звучить так: "з усіх можливих варіантів завжди обирай себе".

Гардероб "егоїста" — це прості форми, натуральні італійські тканини преміумкласу, позачасові силуети та ахроматичні кольори. Все це створює полотно для того, щоб звернути увагу на головне в образі — персону. CĖNC пропонує виділятись не за допомогою додаткових деталей, а через власний стан, характер, цілісність і впевненість у собі.

Ядро та ДНК бренду залишаються незмінними — це позачасовість, лаконічність та ідея свідомого споживання. Саме тому CĖNC створює одяг, який завдяки натуральним матеріалам і лаконічним формам, буде носитись роками, зберігаючи зовнішній вигляд та актуальність. Команда бренду впевнена, що деякі позиції, як-от верхній одяг, можна буде навіть передавати у спадок.

До дропу EGO TRIP увійшли як моделі виробів, що вже є частиною ДНК бренду, так і нові предмети. Зокрема, можна побачити бомбер HUGS, що вже є бестселером CĖNC, у новому чорному кольорі, а також ще один бестселер — светр TREPET у молочному, чорному та сірому кольорах. Пальто DAWN із весняної колекції представлено у новому відтінку та з оновленим, більш довершеним лекалом. З нових виробів бренд представив костюм IDOL з італійської преміальної екошкіри, який складається зі структурного піджака та штанів прямого крою на низькій посадці.

Також CĖNC додав ще один предмет — піджак POISE із текстурної тканини, у складі якої альпака та кашемір. Піджак має акцентні структурні плечі, що більше нагадує чоловічий елемент гардероба. Ґудзики застібаються на чоловічу сторону, що довершує задум.

Восени бренд робить ставку на в’язані вироби, отже презентував новий кардиган довжини максі INTEGRITY, який можна носити як верхній одяг на початку осені. А також нові светри — ETERNITY та SINGULARITY. В’язані вироби виготовлені із вовни ягня за унікальною технологією, що дозволяє їм не втрачати форму й об’єм. Усі назви предметів несуть відповідний сенс і філософію — це принципи, яких егоїст дотримується у своєму житті: цілісність, чесність із собою, впевненість, автентичність.

Дроп EGO TRIP пропонує відверто поглянути всередину себе, поставити свої істинні бажання та цінності в пріоритет. І найголовніше — мати сміливість з безмежної кількості варіантів безкомпромісно обирати себе.

Популярне на VOGUE