Український бренд Katsurina представив нову зимову колекцію, натхненням для якої стала "дорога додому" — шлях, який долали тисячі українок за останні півтора року. Назва "М07" — це відсилання до назви гайвею, що простягається від Києва до кордону Польщі. Героїнею кампейну стала засновниця бренду Даша Кацуріна.
Центральною ідеєю колекції є повернення до власних коренів, тому цього сезону бренд робить акцент на своїй ДНК — пуховиках, з яких почався бренд Katsurina. "За всю історію бренду ми експериментували з кроєм, кольорами, наповненням і силуетами. Міняли кнопки на застібки та навпаки. Додавали й прибирали капюшон. Але незмінним були, є і будуть — пуховики: класні, теплі та технологічні", — розповідає команда Katsurina.
Всього в колекції наявні три моделі курток: коротка, класична та подовжена. Колірна гама — максимально натуральна: коричнево-зелений, чорний та молочний. Зовнішня сторона пуховика виконана з нейлону, фініш тканини — водовідштовхувальна мембрана, а для наповнювача взяли 90% гусячого пуху та 10% пера. Тому взимку в пуховику буде тепло та сухо, бо наповнювач зберігає тепло всередині, а спеціальна мембрана не пропускає сніг та дощ. "Ми врахували побажання клієнтів та зробили пуховики легшими й комфортнішими. І наш сюрприз для тих, хто любить та носить колір навіть взимку: пуховики у нових відтінках рожева пудра та бейбі блу", — говорить команда бренду. Попри технологічні зміни, пуховик зберіг класичний (і улюблений усіма) оверсайз-силует, під який сміливо можна одягнути все: від тонкого пуловера до товстого в'язаного светра.