Донька Мадонни стала обличчям модного бренду

20-річна Лурдес Марія Чікконе-Леон, більше відома як донька Мадонни, стала обличчям спільної колекції брендів X-Girl та MadeMe.

image

Дві марки об'єднує феміністичний вектор одягу. X-Girl була заснована в 1993 році співачкою Кім Гордон та стилістом Дейзі Фон Фюрт під гаслом "Одяг для дівчат, створений дівчатами", а MaDeMe у 2007-му створила Ерін Магі з Supreme. З минулого року марки об'єдналися та випускають спільні капсульні колекції – універсальні, без підкресленої сексуальності, в яких просто зручно жити щодня.

Рішення запросити Лурдес стати обличчям колекції у дівчат виникло спонтанно. Ерін Магі розповідає, що давно стежить за нею у соціальних мережах і її особистий стиль близький естетиці X-Girl і MaDeMe. Сама зйомка нагадує дев'яності, а проходила вона у найрізноманітніших місцях – від ломбарду до секс-шопу і метро.

Читайте також:

Мадонна и мода: что их связывает

Назад в 90-е: дочь Мадонны в свитере Alexander Wang

Популярне на VOGUE