Віржині Віар продовжує справу Карла Лагерфельда і за його прикладом так чи інакше обігрує конкретні факти з життя Габріель Шанель – засновниці бренду. Нову колекцію от-кутюр для модного Дому вона присвятила дитинству Коко Шанель, а в паризькому Гран-Пале для цього відтворили дворик Цистерціанського абатства в Обазіні.
У біографіях Коко Шанель нерідко пов'язують її дитинство в монастирських стінах з любов'ю до лаконічного і навіть аскетичного одягу, що на початку ХХ століття, коли пишність Поля Пуаре визначала модний порядок денний, мав досить революційний вигляд. Віржині Віар продемонструвала на подіумі гру чорного і білого кольорів, що нагадує про уніформу вихованок того місця.
Щоб краще зрозуміти ці факти з життя Габріель Шанель, Віржині Віар у вересні минулого року спеціально з'їздила в Коррез, де розміщений монастир. "Карл не любив ці речі, називав їх потворними, – розповіла за лаштунками креативна директорка Chanel. – Однак мені було важливо звернути увагу і на цю сторінку в біографії мадемуазель Шанель. Саме там її навчили шити черниці і там сформувався її візуальний смак".
Почалась колекція з низки скромних чорно-білих суконь з випрасуваними комірцями, поступово довжина спідниць ставала все довшою, а декор при цьому ускладнювався. Делікатне кутюрне виконання колекції ставало помітним лише при найближчому розгляді – здалеку все мало підкреслено скромний і стриманий вигляд, як і прийнято в монастирях.
У другій частині колекції образи стали легшими і світлішими, що символізувало прагнення маленької Габріель до свободи. Також Віржині Віар вдалося передати сільський дух тих місць: сукні з вільною посадкою, широкими комірами і спідницями-дзвонами наче створені, щоб у них гасати по свіжоскошеній траві і насолоджуватися кожною секундою літа, як у дитинстві.
Переглянути всю колекцію Chanel Couture весна-літо 2020.