Одним з найбільш потужних модних і довговічних трендів останнього десятиліття стало переосмислення значення кросівок і їх подальше перетворення на абсолютно універсальне взуття. Стелла Маккартні підтримує цю знакову тенденцію з перших днів – все почалося з її партнерства з Adidas ще в 2005 році і продовжується до цих пір. У новій колекції дизайнер вийшла на наступний рівень. Маккартні відома тим, що не використовує в своїх колекціях матеріали тваринного походження, замінюючи їх на Alter Nappa (штучна шкіра) і трикотаж. У новій колекції Стелла відмовилася і від токсичного клею, яким зазвичай скріплюють взуття. Замість нього використовувалися спеціальні шви.
Основою колекції стали костюми, так само, як і в середині 90-х років, коли Маккартні покидала Central Saint Martins. Не обійшлося і без традиційного для бренду трикотажу. У цьому сезоні компанію йому склав тюль, що огорнув вечірнє вбрання з принтами у вигляді картин Генрі Лінча.
Відмова дизайнера від використання будь-яких матеріалів тваринного походження і вірність практичній розкоші – є великим вкладом у сучасну моду. Stella-ефект вже вплинув на колекції, як і сегменту люкс, так і на речі демократичних брендів. До того ж, нещодавно з'явилася новина про те, що вона викуповує акції свого бренду в компанії Kering. Безумовно еко-тема дає впевненість у перспективах її бізнесу.
Але все ж головна новина полягала в тому, що Маккартні вперше об'єднав свої жіночі та чоловічі колекції на подіумі. І варто зазначити, що і чоловіча лінія (якій всього рік) мала дуже самобутній вигляд.
Усю колекцію можна подивитися тут.