Що слід знати про Реджину Піо – найкращу молоду дизайнерку 2019 року

Лондонську дизайнерку корейського походження Реджину Піо удостоїли нагороди The Fashion Awards 2019 в категорії "Найкращий британський молодий дизайнер жіночого одягу". Вона заснувала однойменний лейбл ще 2014 року, а справжній успіх наздогнав її з колекцією весна-літо 2018. Rejina Pyo обожнюють модні редактори та інфлюенсери з усіх усюд, і в цьому матеріалі vogue.ua розповідає чому.

imageРеджина Піо

Статус "улюблениці" редакторів, який Реджина Піо здобула за останні два роки, повністю виправданий. Перехід від відносної невідомості до слави в Instagram, визнання критиків і успіх на ринку у бренду Rejina Pyo трапився, здавалося б, в одну мить.

Rejina Pyo осінь-зима 2015/2016

Творчий потенціал Піо, яка народилась у Сеулі, закладений в її ДНК. Мати дівчини працювала в модній індустрії в молодості, а тоді перейшла до дизайну інтер'єрів; згодом вона стала художницею і кураторкою галереї. Піо виросла в Південній Кореї, де навчалася і працювала модельєром у місцевому універмазі. 2008-го, у віці 25 років, вона вступила до Central Saint Martins. "Я читала багато журналів, в яких йшлося про Saint Martins, – розповідала Піо. – Усі міжнародні дизайнери, такі як Стелла Маккартні та Александр Макквін, навчалися там". У лондонському коледжі їй пощастило навчатися під патронатом легендарної професорки Луїзи Вілсон. За словами Піо, там вона знайшла упевненість у дотриманні власного стилю: архітектурних форм, яскравих кольорів і простих дизайнів. "Я ніколи не зустрічала такого емоційно залученого професора, – згадувала вона. – Вона цінувала талант кожного з нас і заохочувала наш унікальний стиль".

Rejina Pyo весна-літо 2016

У той час на Тижні моди в Лондоні захоплювалися Мері Катранзу з її принтами і Крістофером Кейном з його масивними прикрасами. Це була повна протилежність мінімальної естетики Rejina Pyo, але завдяки пораді Вілсон вона залишилася вірною своїм переконанням: "Мені потрібно було дотримуватися свого фірмового стилю і робити те, що мені добре вдавалось. Мода може бути настільки ізольованою від реального життя, яке жінки ведуть щодня. Вони ходять на роботу, у них є діти, про яких потрібно піклуватися, вони також хочуть обідати з комфортом і при цьому почуватися приголомшливо. Раніше дизайнери висловлювали свої думки з погляду фантазії: який вигляд жінки повинні мати. Я була зацікавлена в створенні чогось, що люди могли б носити в своєму звичному житті, а не витрачати 2000 фунтів на сукню і боятися зіпсувати її, щоб вона просто висіла у шафі".

Rejina Pyo весна-літо 2017

Після закінчення Central Saint Martins Піо працювала дизайнером у Roksanda. "Мені пощастило, – каже Піо, – це була можливість працювати з кимось, чиї естетичні переконання я поділяю. Мені сподобалося те, що Роксанда Ілінчич – дизайнерка, яка створює одяг для жінок. Вона носить те, що робить". Піо провела рік у Roksanda, а тоді виграла премію Hans Nefkens Fashion Award, у межах якої мала провести шість місяців у роботі над виставкою для музею Boijmans Van Beuningen у Роттердамі. Саме цей досвід, поряд з призовим фондом, дав їй стимул створити власний лейбл 2014 року.

Rejina Pyo весна-літо 2017

На початках їй не вдавалося працювати з найкращими агентами з продажу в Лондоні і бренд не зростав. "Мені казали, що потрібно ставити вищу ціну, щоб мій одяг міг висіти біля Prada, або розповідали, що я не можу використовувати якісь відтінки. А якось агент порекомендував мені закрити свій лейбл і працювати на іншого дизайнера", – розповіла Піо. Замість того, щоб прийняти цю пораду, вона попрощалась з агентом і розробила свою найчеснішу колекцію.

Rejina Pyo весна-літо 2017

"Я відчувала, що ніколи не отримувала того, що хотіла на 100 відсотків. Тому я створила щось, що хотіла одягнути сама, щоб це могли носити мої приятелі, і це спрацювало. Жінки жадали такого роду речей", – каже Реджина. Це була колекція Rejina Pyo сезону весна-літо 2017, яка після інтимної презентації на Тижні моди в Нью-Йорку зі жменькою ретельно відібраних гостей, стала сенсацією в Instagram. Вона включала обтислу сукню з повітряними рукавами Greta, яка є бестселером і з тих пір входить до кожної колекції. Її успіх – здатність бути доречною для будь-якого випадку.

Rejina Pyo осінь-зима 2017/2018

Бізнес-модель Rejina Pyo дуже проста: бренд випускає якісні вироби, які не женуться за тенденціями і зможуть прослугувати довгі роки. Речі, які можна буде передати у спадок. Речі, не обмежені однією епохою. Піо називає свої дизайни "майбутнім вінтажем". Такий принцип також орієнтує бренд на сталий розвиток. "З погляду матеріалів, ми усуваємо використання шкідливих волокон. Намагаємося використовувати органічну бавовну і ліоцель, а не рейон", – розповідає дизайнерка.

Rejina Pyo весна-літо 2018

Rejina Pyo ґрунтується на філософії: одяг як повсякденне явище. Підперезана бажанням внести щось особливе в щоденний ритуал вбирання, дизайнерка прагне створювати сучасні носибельні предмети одягу, які заохочують індивідуальні інстинкти і підтримують актуальність і якість з плином часу. Rejina Pyo не займається просуванням швидких тенденцій, натомість бренд зосереджений на побудові довготермінових відносин з клієнтами. Колекції лейблу завжди мають щирий і чесний вигляд, адже дизайнерка знаходить натхнення в людях. "У кожної людини – свій стиль. У великих містах завжди видно суміш рас і культур. Всі носять різні кольори, різні силуети. Я завжди дивлюся на людей в метро, в автобусах – це може бути бабуся або дитина, мені просто цікаво помічати особливості кожного", – ділиться Реджина.

За цим же принципом Піо стала однією з тих дизайнерів, що боряться з проблемами індустрії, пов'язаними з віком, розмірами або кольором шкіри. Для неї інклюзивність – це обов'язковий фактор.

Rejina Pyo осінь-зима 2019/2020

Речі Rejina Pyo обожнюють британські зірки, Instagram-інфлюенсери, стилісти і журналісти. Естетика лейблу приваблює різноманітну клієнтську базу в усьому світі: від німецьких принцес до данських графічних дизайнерів. І це не дивно, адже ці речі зручні в носінні, мають привабливі відтінки і силуети, цікаві деталі у вигляді ефектних рукавів або контрастного шва, і повністю транслюють філософію бренду: унікальність, придатна у реальному житті.

Популярне на VOGUE