Після тривалого опору електронній комерції в Chanel все-таки вирішили запустити свій перший онлайн-магазин. Поки що продавати будуть тільки сонцезахисні окуляри, і тільки у Великій Британії. Кожне замовлення оброблятимуть співробітники бутіка Chanel, і, завдяки підтримці 192 магазинів Chanel по всьому світу, покупець зможе "дотягнутися" до будь-яких – новинок, бестселерів або лімітованих аксесуарів.
Запуск онлайн-стору збігся з відкриттям бутіка Burlington Arcade Chanel в Лондоні. Як стверджують в Chanel, сонцезахисні окуляри є одним з потужних рушіїв продажів Будинку. З 2000 року аксесуари створюють в партнерстві з Luxottica Group. Новина про запуск онлайн-магазину з'явилась майже відразу після заяви про неймовірну успішність бренду, одного з небагатьох, що зараз перебуває у приватній власності.