Chanel обмежує продаж товарів росіянам за кордоном

Chanel обмежує продаж товарів російським клієнтам, які живуть за кордоном, діючи на підставі санкцій щодо розкоші, введених після вторгнення росії в Україну. Французький гігант розкоші просить російських клієнтів підтвердити, що вони постійно проживають за межами рф і не планують використовувати предмети розкоші в цій країні. Нова політика Chanel відповідає "всім законам, що застосовуються до наших операцій і працівників у всьому світі, включно із законами про торгові санкції", кажуть у компанії. "Що стосується різних санкцій, запроваджених щодо росії та Білорусі, Chanel заборонено здійснювати операції з певними фізичними та юридичними особами", — йдеться в заяві представнику Vogue Business.

imageChanel весна-літо 2022

У заяві згадуються санкційні закони ЄС та Швейцарії, які забороняють "продаж, постачання, передачу або експорт, безпосередньо чи опосередковано, предметів розкоші будь-якій фізичній чи юридичній особі, організації чи органу в росії, або для використання в росії" предметів вартістю понад 300 євро (більшість дизайнерської продукції Chanel).

Chanel осінь-зима 2022/2023

Іншим люксовим групам ще належить обмежити бізнес із російськими клієнтами за межами регіону, оскільки війна триває. "Бізнес, який ми ведемо з російськими клієнтами за межами росії, дуже важливий з погляду кількості клієнтів", — заявив фінансовий директор Richemont Буркхарт Грунд на брифінгу для преси 30 березня в Женеві, додавши, що росія становить близько 2% від загальної кількості клієнтів, а продаж російським клієнтам за межами росії не перевищує 3% від продажу групи. "Це не означає, що через те, що вони росіяни, вони будуть у списку санкцій. Ми маємо й далі обслуговувати цих клієнтів. Очевидно, що ті, хто перебуває в списку санкцій, повністю виключені".

Chanel осінь-зима 2022/2023

На товари розкоші російські санкції не поширювалися до 11 березня. ЄС, США та інші країни організації G7, включно з Канадою, Францією, Італією, Японією та Великою Британією, оголосили, що введуть санкції на предмети розкоші, зокрема годинники, одяг та ювелірні вироби, щоб позбавити російську еліту можливості їх придбати. 15 березня ЄС розширив заходи впливу й додав до санкційного списку вироби зі шкіри, одяг, парфуми, коштовне каміння та непромислові діаманти. Основні компанії класу люкс, серед яких Chanel, Kering і LVMH, уже добровільно припинили свою діяльність після повномасштабного вторгнення.

За матеріалами: voguebusiness.com

Популярне на VOGUE