Еді Сліман представив нову рекламну кампанію для колекції Celine осінь-зима 2019/2020.
У сезоні осінь-зима 2019/2020 Еді Сліман відмовився від характерних для його дизайнів різкості і точності ліній і рухався в більш жіночному напрямку – створив розслаблені силуети у стилі 1970-х. Раніше цього року креативний директор представив лукбук лінії, який він зняв у студії в фірмових чорно-білих тонах. Тепер Сліман вирішив показати колекцію "в дії": зняв кампейн у величезному французькому маєтку і його садах, якими гуляли Лара Маллен і Каро Лачковська.
Кюлоти і варіації шовкових спідниць, вузькі джинси, високі чоботи і куртки – наче з гардероба буржуазної француженки, що жила в 1970-х. Туфлі на шпильках New Wave і байкерські черевики замінило взуття на класичних підборах або чоботи до коліна. На фото помітні короткі бомбери і блискучі піджаки, спідниці з твіду у стилі кантрі або "бабусина" спідниця до коліна. Колекція Celine осінь-зима 2019/2020 демонструє основи моди до того, як вона перетворилася на шведський стіл.