Українські бренди й далі активно розвиваються на американському ринку. Вже встигли себе тут зарекомендувати Bevza й Andreeva, а тепер полонити США має намір марка J 'amemme, яка взяла участь у нью-йоркському Тижні моди. Для дизайнерки Юлії Ярмолюк це вже друге шоу на NYFW.
До того ж український бренд не став обмежуватися онлайн-презентацією, а влаштував справжнє шоу. Відбулося воно на даху серед хмарочосів у самому серці Мангеттена — картинка вийшла ефектною.
До колекції ввійшли костюми, сукні, комбінезони й пальта. Не обійшлося без знакових для бренду плісованих суконь, які тільки за минулий рік облетіли глянсові видання всього світу й були помічені в гардеробах багатьох світових інфлюенсерок. Їхній успіх Юлія Ярмолюк пояснює поєднанням ефектного архітектурного силуету та невагомості, яку дає органза. "Для однієї тільки сукні Oceana використовується десяток метрів органзи, плісування тканини потребує вісім годин, а краї обробляють ультратонким піко", — пояснює нюанси виробництва дизайнерка. Цього разу до технологій, які бренд використовує в продакшні, додалися гофрування і стьобання. Палітра колекції традиційно складається із цукеркових відтінків, а колірна схема була натхнена роботами японського художника Ватару Томінага, який створює яскраві скульптури із жатих тканин.
"Я ніколи не використовую прямих стилістичних цитат, і в цій колекції також закладено ф’южн елементів традиційного японського костюма й деталей оздоблення європейського середньовіччя, наприклад, кейпів та довгих рукавичок", — каже Юлія Ярмолюк, дизайнерка бренду. Лінія аксесуарів колекції охоплює довгі рукавички, стьобані сумки із шовку й масивну флористичну брошку з органзи, яку можна носити з костюмами й сукнями.