Стало відомо, що в LVMH прийняте стратегічне рішення про відродження легендарного модного Будинку Jean Patou. Перша колекція одягу ready-to-wear і аксесуарів буде готова в другій половині 2019 року, а головним креативним директором вже призначили колишнього головного дизайнера Nina Ricci, Гійома Анрі.
Це не перший випадок, коли великі модні конгломерати відновлюють старі Будинки. У січні 2018 року з'явилася новина про те, що, наприклад, відновлює роботу модний Будинок Poiret, створений дизайнером Полем Пуаре 1903 року. Першу після відродження колекцію презентували в березні на Тижні моди в Парижі, але її неоднозначно сприйняли fashion-критики.
Прикладом ідеального повернення вже стала новітня історія Будинку Schiaparelli, який відновив роботу через більш ніж сорок років після смерті його засновниці Ельзи Скіапареллі. Головний креативний дизайнер Schiaparelli Couture, Бертран Гійон, не розмінюється на дрібниці і робить кутюрні колекції без прив'язки до швидкоплинних трендів і миттєвого хайпу. Серед його головних прихильниць – актриси Рене Зельвегер і Тільда Свінтон.
Будинок Jean Patou створений 1919 року французьким модельєром Жаном Пату. На початку 1920-х років Жан Пату зробив переворот у світовій моді: розробив перший кардиган, спортивний одяг, в'язані купальники, тенісну спідницю і ще багато чого. У Пату одягалися королеви Румунії та Іспанії, професійні спортсменки і зірки, зокрема, тенісистка Сюзанна Ленглі і танцівниця Жозефіна Бейкер. До речі, першою в історії на тенісному корті Вімблдону в короткій спідниці Jean Patou з'явилася Сьюзанн Ленглен 1921 року.