Заключне шоу на Тижні моди в Парижі – показ Kenzo Menswear, який команда перетворила в грандіозну вечірку в саду під землею.
Дизайнери бренду Умберто Леон і Керол Лім поєднали чоловічу і жіночу колекції і випустили на подіум дівчат в напівпрозорих сукнях, різноманітних топах і юнаків в лакованих рейверських куртках і футболках з уже традиційними для Kenzo символічними принтами. "На перший погляд це традиційний показ, але все ж трохи збочений", – пояснив Леон, який і сам був одягнений у жовто-рожеву сукню з нової колекції, прикрашену чорними трояндами. І запропонував уявити собі фатальну жінку, яка вирушає на Burning Man.
Колекції Будинку знову націлені на юних шанувальників Kenzo, які вже не пам'ятають, який вигляд бренд мав сім років тому, з тих пір як за справу взялися Умберто Леон і Керол Лім і світ соціальних мереж заполонили світшоти з тиграми. "Те, що нам подобається створювати, – це момент часу і пам'ять, яку ви можете взяти з собою", – розповідає Лім.