Рекламні знімання через відеомесенджери набирають популярність. Раніше Белла Хадід знялася для березневого випуску Vogue Italia через FaceTime, а тепер американська модель стала головною героїнею рекламної кампанії Jacquemus весна-літо 2020 року, яка отримала назву Jacquemus At Home. Белла позує в найбажаніших речах нового сезону — трикотажному оливковому бра, білосніжному брючному костюмі й небесно-блакитному боді. На одному зі знімків Хадід повністю оголена й прикривається лише культовою мікросумкою бренду.
Все знімання відбувалося онлайн у моделі вдома за допомогою програми FaceTime, а світлини зроблено на фронтальну камеру смартфона. За креативну частину відповідав дизайнер Симон Порт Жакм’юс, а фотографом став П’єр-Анж Карлотті. На зніманні не було ні стилістів, ні візажистів — тільки Хадід, порожня кімната й iPhone. "Найкращі кілька годин. Возз’єднання", — написала Белла в Instagram.