Останні два тижні креативний директор Balmain, Олів'є Рустен, підігрівав інтерес до нової міжсезонної колекції знімками на своїй сторінці в Instagram, а 3 грудня він представив її повний лукбук. Архітектурні тривимірні сукні, широкоплечі піджаки складного крою, деконструйовані кімоно, сукні-кольчуги, а також новий логотип, вперше змінений за останні 70 років, – стали основою Balmain Pre-Fall 2019.
"Я був одержимий тим, щоб зробити Balmain сильним французьким Домом. В той час, коли кожен намагається зрозуміти, куди прямує мода, я хотів озирнутися назад і нагадати, чому мода була актуальною, – сказав Олів'є Рустен про нову колекцію. – І, звичайно, важливо зрозуміти, чого хочуть люди сьогодні, а люди хочуть бути реальними, але й мати можливість також мріяти".
Лейтмотивом колекції стала азіатська культура і міфологія. Дизайнер представив різнокольорові сукні, у яких зробив основний акцент на рукавах, які відсилають до прообразів драконів зі східної міфології, і багато з них прикрасив вишитими візерунками японських персонажів, посипаними глітером і декором схожим на конфеті. Також Рустен продемонстрував своє вміння працювати з фактурами – цього разу він працював з оксамитом, з утепленою шкірою, і атласом знакових відтінків французького бренду, їх змішував спритно і несподівано.
Знайшлося місце в колекції і для деніму. Моделі демонстрували виварені і потерті джинси з чорними жакетами архітектурного крою, які, у свою чергу, обзавелися контрастними різкими лацканами і великогабаритними манжетами білого кольору.
Весь лукбук можна переглянути тут.