Tiffany & Co. представляє трьох нових глобальних амбасадорок бренду — Аню Тейлор-Джой, Ейлін Гу і Трейсі Елліс Росс. Втілюючи нове творче бачення легендарного бренду, дівчата дебютують у кампанії Tiffany T1 2021 року під назвою "Дайте мені Т".

Фотограф Маріо Сорренті працював над світлинами для рекламної кампанії, головне творче завдання якої — підкреслити сміливі форми прикрас, блискучі діамантові паве й продуману вишуканість ліній. Естетика колекції будується навколо внутрішньої енергії й індивідуальності, а спектр прикрас істотно розширився — додався новий браслет, сережки й підвіски, а також варіація з білого золота. У кампанії "Дайте мені Т" Тейлор-Джой, Гу і Росс поєднують нові прикраси з іншими яскравими екземплярами серії T1, зокрема кольє-чокером T1 з майже 250 круглими й багетними діамантами загальною вагою понад 13 каратів.
Після T1 Тейлор-Джой і Гу стануть героїнями ще однієї кампанії — "Вузловий момент" ('Knot Your Typical City'), яку також закарбував Сорренті в Нью-Йорку для нової колекції, яку Tiffany представить у Північній Америці цієї осені, а в усьому світі — у 2022 році.