До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Дженніфер Еністон запускає власний б’юті-бренд

Дженніфер Еністон запускає власний б’юті-бренд. Марка дістала назву LolaVie.

Дженнифер ЭнистонДженніфер Еністон

Дженніфер Еністон поповнила список знаменитостей, що заснували власні б’юті-компанії. Актриса оголосила про запуск бренду під назвою LolaVie в Instagram. Еністон позначила на фото акаунт LolaVie, на сторінці якого опубліковано три світлини з датою запуску бренду 8 вересня.

Реклама

За даними Відомства з патентів і товарних знаків США, у липні 2019 року компанія LolaVie подала заявку на реєстрацію товарного знака на косметичні продукти, серед яких "лосьйони для обличчя й тіла, немедикаментозне мило для обличчя й тіла, немедикаментозні препарати для догляду за шкірою, гелі для душу, дезодорант і засоби для догляду за волоссям".

LolaVie — перший власний бренд Еністон, однак упродовж усієї кар’єри актриса так чи інакше була причетна до різних компаній в індустрії краси. Раніше Еністон належала до кола власників бренду засобів для догляду за волоссям Living Proof і була його амбасадоркою, доки не продала своєї частки у 2016 році.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.