Італійські канікули: новий аромат Acqua di Parma
Італійська марка Acqua di Parma поповнила лінію Blue Mediterraneo новим ароматом – Chinotto di Liguria, що присвячений рідкісному італійському цитрусові кінотто. Нагадує новинка ранню ранкову прогулянку вздовж скелястих, порослих пишною рослинністю берегів Західної Лігурії.
Головна нота – цитрус кінотто, який втілює заразливу радість життя і традиції італійської майстерності. У кінотто впізнаваний і незвичайний аромат, але йому потрібні особливі кліматичні умови. Якраз такі, як на скелястому середземно-морському узбережжі.
Є теорія, що у дерева кінотто східне походження. Але достеменно відомо, що його століттями культивували в Італії, а точніше, в Лігурії. Завдяки гіркувато-солодкому смаку кінотто використовували для приготування тортів, вишуканої випічки, італійських бітерів. Сьогодні завдяки Acqua di Parma він отримує нове життя: стає головною темою аромату.
У його верхніх нотах немов зароджується легкий вітерець, що заряджає енергією. Солодко-гіркі нотки кінотто відтінені свіжістю мандаринової шкірки. У серці аромату розцвітають жасмин і герань з бадьорими нотами кардамону і розмарину. Згодом вибуховий характер Chinotto di Liguria змінюють заспокійливі ноти мускусу і пачулі.
На підтримку нового аромату випустили і гель для душу, міні-версію аромату 30 мл, лосьйон для тіла, бальзам для губ і крем для рук.
Нагадаємо, в лінії Blue Mediterraneo також представлені аромати з середземноморськими нотками: калабрійський бергамот, мирт, апельсин. Цього літа її також поповнять креми для рук, лосьйони для тіла і бальзами для губ.
З нагоди запуску в Києві відбулась вечірка.