До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Художній підхід: нова кампанія для Acqua di Fiori Gucci

Нова кампанія, присвячена парфуму Acqua di Fiori, ось-ось розпочнеться в соцмережах Gucci. Італійський модний Будинок не впускає нагоди співпрацювати з талановитими художниками. Для створення рекламної кампанії аромату були обрані 15 художниць, які по своєму представили Acqua di Fiori, за словами творців, і втілили фантазії в малюнках.

Acqua di Fiori Gucci

В межах нового проекту художниці творили для Instagram-сторінки бренду Gucci нову цифрову кампанію, підперезану хештегом #AcquadiFiori і #InBloom. Їх оригінальні твори також презентують і в інших соціальних мережах Будинку.

Реклама
Френсіс Кеннон

Серед ілюстрацій і картин для проекту: хаотична і барвиста кулінарія Фібі Коллінгс-Джеймс, тонкі обличчя Ленглі Фокс Хемінгуей, химерні малюнки Френсіс Кеннон, героїня Емми Аллегретти, яка є її власним експериментом з хімії, спогади про дитинство лондонської художниці Джой Мейсі і супер-дівчата Джоан Авіллес.

<b>худ гуччи</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.